USE unused
A USE filozófia gondolati terének alapját az innovatív, művészi gondolkodás- és látásmód adja. Ez garantálja számára azt a bátorságot, mellyel képes megkérdőjelezni és újrafogalmazni az őt körülvevő valóságot. Ebben a folyamatos újrateremtésben az alkotók visszanyúlnak a divattörténet klasszikus évtizedeit jelentő ’40-es, ’50-es, ’60-as évek tervezői által megteremtett formákhoz, filozófiákhoz, s ezeket aktualizálják, párosítják mai trendekkel. A tradíció, hagyomány tiszteletének filozófiája egyszerre kozmopolita és nyitott, hiszen stabil, szakmai tudásra építkezve más képzőművészeti ágakat is bevon az alkotásba.
A USE nemzetközi piacra való bekerülése után is érzékelteti, hogy nem szakítható ki sajátos közegéből, hiszen közép-európai kulturális, földrajzi adottságát felhasználva hívja életre ruháit. A márka nőideálja életkorban nem megfogható. Megjelenik vele viszont egy zárkózott, mégis erotikus, finom, nőies stílus, letisztult, minimalista forma- és színvilág. Fontos kritérium, hogy a tervezők a divat félévente megújuló világában akarnak maradandót alkotni. Így a márkanév alatt megjelenő kollekció, bár folyamatosan reflektál a világ változásaira, olyan klasszikus értékek mentén és művészi, minőségi színvonalon teszi ezt, hogy szellemiségében állandóságot teremt és képvisel.
2004-ben és 2005-ben Az Év Fiatal Divattervezője díj nyertesei, 2007-ben és 2009-ben Az Divattervezője díj nyertesei lettek.
Comments are closed.