Gyarmati Teodóra
2020-ban alapította az AD Makramé márkát, mely a kézműves munka iránti szeretetből, az egyediségre való törekvésből, valamint a design és művészet összehangolásából született meg.
Az ő munkái kivétel nélkül egyedi tervezésűek, aprólékosan kidolgozott, kézi csomózással készült alkotások. A régi hagyományokat idéző, csomózási technikákkal készült darabjai az alkotómunka értékére, az egyediség lakberendezésben és divatban betöltött szerepére és fontosságára hívják fel a figyelmet.A tervező által készített ruhadarabok kivétel nélkül kézi munkával jönnek létre, természetes és újrahasznosított anyagokból. A modern, gépesített világban Gyarmati Teodóra AD Makramé márkája egy olyan irányzatot szeretne népszerűsíteni, ahol a hagyományőrző technikák és a kézi munka értékét is felismerik és elismerik, és ahol a design és a funkcionalitás harmonikus kapcsolatban áll egymással.
Lang Szonja – SLANGSLANG
Lang Szonja tervező bécsi tanulmányai után visszatért Magyarországra, hogy itt indítsa el divatipari vállalkozását. A márka több nemzetközi platformon bemutatkozott női és férfi kollekciójával. A gyökerek a sportos utcai divatból erednek, melyek alapja a funkcionalitás, kényelem és kombinálhatóság.
Az utóbbi évek projektjei erősen fókuszálnak az újrahasznosítás fontosságára is. Így született meg a SLANGSLANG x Back2Bag kooperáció, amelyben autóipari melléktermékekből (mint légzsák, autó-üléshuzat és biztonsági öv) készülnek táskák, dzsekik és kabátok. A speciális eljárással lehántott autógumi futó felületből, amely a kereskedelmi forgalomba nem került abroncsokról származik, pedig cipőkollekció készült, amely a milánói Design Week-en debütált.
SLANGArt projektek rendszeresen működnek együtt a kortárs képzőművészekkel karöltve, melyek során kapszula kollekciók születnek, alternatív formában is értékesíthetővé téve a művészek alkotásait.
Comments are closed.