Hortobágyi Kászon
Kászon neve nem lehet ismeretlen a magyar divatberkeken belül. Kétszer nyerte el a Fashion Awards Hungary díját. Több divat editorial köthető hozzá. A budai szalon után megnyitotta második üzletét Pesten.
Close A Close nem csupán egy fodrászszalon, inkább egy brand. Ez tudatosan alakult?
– Nem brandnek indult. Az egész most kezd igazából kibontakozni. Egy-két éve fogalmazódott meg bennem, hogy a nálam dolgozó emberekre is nagyobb hangsúlyt kellene fektetni. Nem tudtam erre mi lenne a jó megoldás, majd a facebookon csináltunk egy bemutatkozást, ahol minden nálam dolgozó fodrászról kiraktunk egy képet és hozzá egy személyes szöveget, igazából ez volt az első lépés. Másfél éve figyelek ara, hogy ne csak rólam írjanak, ne csak rám figyeljenek. Igazán azonban az új szalon nyitásával indult el a branddé válás.
Egyedül álló módon készítetek kampányokat. A kampányok milyen tematikára épülnek?
– Nagyon jó volt a visszhangja a kampányoknak. Alapvetően kerülöm a nagyon fodrász szagú dolgokat. Ha megnézed a kampányokat, akkor is azt látod, hogy a hajak egyszerűek, a kép hangulata még is olyan, hogy a hajra terelődik a tekintet. Már az első fotózásnál nagyon nehéz fába vágtuk a fejszénket, öt lányt kellett összehangolni. A fotós Perlaki Márton volt, aki azért vállalta el a fotózást, mert akkoriban kilátásban volt egy többmodelles Armani kampánya. Az első fotózásra koreográfust is hívtunk, mert nagyon nehéz összehangolni öt lány mozgását úgy, hogy az a képen is jól mutasson. Eddig három kampányt csináltunk és mindegyikkel annyi munka volt, hogy azt mondtam utána; Ez volt az utolsó! De valahogy mindig visszatér a lelkesedés. Legutóbbi kampányunk a áll hozzám a legközelebb, amit egyik jó barátom, Bertalan Péter fotózott az egyik kedvenc helyszínemen, a Balaton környékén.
Comments are closed.