2017-ben született meg a DYESWAP márka, amivel egy teljesen más sziluett márkát terveztünk, amire akkor sajnos nem volt lehetőség.
A tulajdonos 2019 tavaszán egy napszemüvegmárkáról álmodott, mert nem talált letisztult, minimális, hozzá illő dizájnt elérhető árkategóriában.
Tulajdonos Tóbi László: Alapvetően marketinggel foglalkoztam világ életemben, rengeteg divatmárkánál megfordultam, mint marketing manager, ezen évek során nagyon sokat tanultam a szakmától, már akkor tudtam, hogy nekem egyszer sajátom lesz. Ez előtt nem gondolkodtam soha a napszemüvegben, de nagyon örülök, hogy ez lett a saját utam. Egy sérülés folytán 2 hétre az ágyhoz voltam kötve egy műtétet követően, ekkor döntöttem úgy, hogy itt az idő. Ebben a 2 hétben született meg a brand. A márkanéven sokat gondolkodtam, beugrott, hogy korábbról már van egy elképzelésem, miért-ne lehetne? Hiszen van már egy előre megálmodott teljes arculatom a “fiókban” ez volt a DYESWAP.
Comments are closed.